Έλλη Κοκκίνου: «Ακολουθώ πάντα την καρδιά μου»

H Έλλη Κοκκίνου μιλάει για παλιά λάθη, στόχους της νέας χρονιάς αλλά και το πώς καταλαβαίνει αν ένας άντρας “κάνει” για σχέση.
Υπάρχουν λάθη που θα έκανες ξανά;

Ναι. Κάποια λάθη μου θα τα έκανα ξανά, γιατί είναι λάθη της καρδιάς. Απλά άκουσα την καρδιά μου.
Ακολουθείς πάντα την καρδιά σου;
Ναι.
Υπάρχουν αποφάσεις που πήρες ακούγοντας μόνο την καρδιά σου;
Ναι, έχουν υπάρξει. Για χρόνια άκουγα μόνο την καρδιά μου και τίποτε άλλο.
Και επιμένεις;
Ναι, αλλά τώρα πλέον έρχεται και η λογική μαζί.
Στόχους για τη νέα χρονιά θα βάλεις;
Θέλω να είμαι εγώ καλύτερα. Θέλω να ζήσω καλύτερα. Ποιοτικά. Να είμαι πιο ήρεμη. Γενικά βάζω στόχους που μπορώ να κατακτήσω, γιατί ζούμε σε περίεργες εποχές κι επειδή έχω φάει «σφαλιάρες» κι έχω  προσγειωθεί απότομα θέλω να πηγαίνω βήμα βήμα.
Πιστεύεις ότι έκανες τα πάντα για να κρατήσεις το γάμο σου;
(παύση) Αυτό που μπορώ να σου απαντήσω είναι πως σίγουρα δεν παντρεύτηκα για να χωρίσω.
Δίνεις, πάντως, την εντύπωση ανθρώπου που εύκολα «του γυρνάει το μάτι».
Ναι. Τα παίρνω εύκολα, αλλά πλέον έχω μάθει να το διαχειρίζομαι λίγο. Πρέπει να με φτάσει στα άκρα ο άλλος για να εκραγώ. Δουλεύω με τον εαυτό μου επάνω στο ζήτημα αυτό – δεν θέλω να εκνευρίζομαι εύκολα.
Από πού ξεχωρίζεις ότι ένας άντρας «κάνει» για σχέση;
Από τη σοβαρότητά του. Μπορεί ένας άντρας να είναι πολύ ωραίος αλλά να είναι «καραγκιοζάκος». Να είναι απλά ένας ωραίος άντρας και να μη σε «γεμίζει» σε τίποτε άλλο. Ε, αυτός δεν είναι για σχέση, τι να τον κάνεις; Και να δεις κάποιον που να μην είναι ωραίος, αλλά με τη γοητεία του και την προσωπικότητά του να σου καλύπτει πολλά από τα κενά σου. Γιατί όλα δεν υπάρχει κανείς που να μπορεί να σ’ τα γεμίσει.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More