Δούκισσα Νομικού «Ναι, είμαι ερωτευμένη!»

Το 2011 της έφερε έναν έρωτα, της πήρε ευκαιρίες, την κράτησε μακριά από την τηλεόραση, την έβαλε (ξανά) στα gossip εξώφυλλα. Αλλά το 2012 αρχίζει με ένα «Laugh Attack» – και όταν η Δούκισσα γελάει, η οθόνη λάμπει.
Ποια στοιχεία άλλων παρουσιαστών
θαυμάζεις;
Έχω εκφράσει δημοσίως το θαυμασμό μου για τη Ναταλία Γερμανού. Είναι άμεση, ευφυής, αυτοσαρκάζεται και έχει μια φίνα «τσαχπινιά». Από την άλλη, η Ελένη Μενεγάκη έχει το μεγαλύτερο χάρισμα όλων: τη διάρκεια. Από άντρες «κλαίω» με τον Νίκο Μουτσινά. Μου αρέσει! Έχει ατάκα, έχει χιούμορ!
Αισθάνθηκες ποτέ την ανάγκη να βγεις στο μπαλκόνι και να φωνάξεις «είμαι ερωτευμένη»;
Ναι, αμέ, αρκετές φορές. Ποιος ερωτευμένος δεν το έχει νιώσει αυτό; Και να σου πω και κάτι; Το έχω κάνει! Έχω βγει στην κυριολεξία στο μπαλκόνι και το έχω φωνάξει.
Είσαι ερωτευμένη;
Δεν με βλέπεις; (χαμόγελο) Ναι, είμαι!
Είσαι σκληρή με τον εαυτό σου ή του δίνεις δικαιολογίες;
Είμαι υπερβολικά σκληρή με τον εαυτό μου και υπερβολικά ελαστική με τους γύρω μου.
Συγχωρείς εύκολα;
Όταν αγαπάω, ναι. Συγχωρώ πολύ εύκολα.
Εσύ ζητάς δεύτερη ευκαιρία;
Φυσικά και ζητάω. Ειδικά αν ξέρω ότι φταίω, θα ζητήσω συγνώμη και θα προσπαθήσω να επανορθώσω.
Ποιο λάθος θα έκανες ξανά;
Κανένα! Αγαπάω τα λάθη μου, γιατί έμαθα μέσα από αυτά. Θα ήταν, όμως, βλακεία να τα επαναλάβω. Τα λάθη είναι ωραίο να γίνονται, αλλά μία φορά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More