Ο Άκης Τσοχατζόπουλος, ο... "βοσκός" και τα ημερολόγια των "απειλών"!

Σοκάρουν τα ημερολόγια του πρώην υπουργού, Άκη Τσοχατζόπουλου! Η λέξη "λεφτά" κυριαρχεί ενώ οι "απειλές" είναι πολυεπίπεδες!
«Τα τελευταία τρία χρόνια 2009, 2010, 2011 με ζημιώνεις σχεδιασμένα. Καλύπτω τα υποσχόμενα, που ποτέ δεν ήρθαν. Με το απόθεμα και με χρέη !» σημειώνει στο ένα του σημείωμα, στο οποίο υπάρχει το συνθηματικό όνομα "Βοσκός" το οποίο συναντάται και σε άλλα σημειώματα! Στη συνέχειαα υπογραμμίζει... «σταδιακή υπονόμευση...από 2009, 2010+2011... Εχω χρέη...Τράπεζες...Πιέσεις μεγαλώνουν (2-3). Οι ΜΕΓΑΛΟΙ θέλουν τα λεφτά τους πίσω!...Με δάνεισαν 900 000-200 000 -400 000. Η άρνηση αποδέσμευσης και εκκαθάρισης της παλιάς μας συνεργασίας!! '97 -'98 -'99 -2000 -2004. Με απειλούν πλέον. Εάν δεν μου δώσεις και σήμερα λεπτά ! Είμαι υποχρεωμένος να παραπέμψω 2-3 τους πιο πιεστικούς από σένα ! ΠΑΣΟΚ υπονόμευση διαρκής 2004+2007. Επίθεση διαρκείας. Κλίμα ...στη Θεσσαλονίκη από ΚΑΣΤ και -στο όνομα του ΓΙΩΡΓΗΣ 2008-2009 -με έκοψαν στις εκλογές ΜΕΑΤ. Μετά τις εκλογές υπονόμευση με Τύπο και ΜΜΕ. Αυτή η μη επιστροφή από το 2010 των 900 000 ευρώ ήταν η μεγαλύτερη ΖΗΜΙΑ ΦΕΤΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΤΕΛΕΙΩΣ ΖΗΜΙΟΓΟΝΑ ΧΡΟΝΙΑ. Αναγκάστηκα για κάθε μέρα να καλύπτω τα υποσχόμενα, που δεν έρχονταν τελικά ποτέ, από το απόθεμά μου και με χρέη. Τραγική συνέπεια. Σε...μήνες το απόθεμα μηδενίστηκε, ενώ τα χρέη μεγάλωναν».

Και συνεχίζει: «Επιπλέον, μου έχει στερήσει τους τελευταίους μήνες τα λεφτά, που ενώ δημόσια μου έδινε υποσχέσεις και ελπίδες, στην πιο κρίσιμη στιγμή της σύγκρουσης με τους διώκτες μου αυτούς, άθλιους παλιανθρώπους, που επιχειρούν με ψεύδη αλλά και παρανομίες, όπως με βεβαίωσε με μια πολύ σημαντική απόφαση της Ανώτατης Δικαιοσύνης το Δικ. Συμβ....που έβαλαν τη Βουλή -τη χειραγώγησαν να ασκήσει παράνομα δίωξη εναντίον μου.

Και δεύτερο μου ζήτησαν από τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθήνας, ξεδιάντροπα, ανήθικα και άτιμα για Ξέπλυμα, στα τέλη Αυγούστου, που ανέθεσαν ο ανακριτής τον Σεπτέμβριο εμμέσως τ'αρνήθηκε και τώρα ΞΑΝΑ ένα συμβούλιο των πλημμελειοδικών τώρα, θα κληθεί αυτές τις μέρες να άρει τη διαφωνία μεταξύ αυτού και του εισαγγελέα».

«Αν δεν με στηρίξεις τώρα, με την άμεση έναρξη αποστολών επιστροφής σε μένα -επιτέλους- που ήταν προτεραιότητά μας εδώ και μήνες -μετά από μήνες υποσχέσεων χωρίς αντίκρυσμα -θα δείξεις αν είσαι μαζί μου όπως παλιά -στα 15 χρόνια κυβερνητικής συνεργασίας .

Η προβληματίζεσαι και σκέφτεσαι άλλες επιλογές σου όπως πριν, πάλι με μεταθέσεις, κοροιδίες ή και αρνήσεις αυτή τη φορά; Εδώ που φτάσαμε σε βεβαιώ ότι κάθε επιλογή σου θα έχει τις αντίστοιχες ή ανάλογες συνέπειες. Επιπλέον είμαι βέβαιος ότι αυτή τη στιγμή, που από μέρα σε μέρα θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες ανακρίσεων και δικαιοσύνης για όλους μας...»

Αποδεικνύεται πως όταν και αν αποφασίσει ο Άκης Τσοχατζόπουλος να μιλήσει, τότε θα πάρει πολλούς στο "λαιμό" του! Άλλωστε, είναι λογικό να χρειαζόταν πολλούς ανθρώπους για να στήσει όλο αυτό το μηχανισμό!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More