H sexy κόρη του Έκλστον αρνείται να πάει στο γάμο του! (Κρίση στην οικογένεια της Formula1)

Ο γεροντοέρωτας οδηγεί στην εκκλησία τον Μπέρνι Έκλστόουν και στα πρόθυρα της νευρικής κρίσης τη sexy κόρη του, Ταμάρα! 
Ο εκατομμυριούχος boss της Formula 1 ετοιμάζεται να παντρευτεί τη νέα αγαπημένη του, Φαμπιάνα Φλόζι και η κόρη του το έμαθε από τις αγγλικές ταμπλόιντ, χαμένη κάπου στα παράλια του Ντουμπάι, χυμένη σε μια σεζ λονγκ!

«Δεν υπάρχει περίπτωση να πάω στον γάμο του πατέρα μου. Δεν το δέχομαι ότι αυτή θα αντικαταστήσει τη μάνα μου. Είναι μεγάλος άνθρωπος. Νόμιζα πως είχε τελειώσει πια με τους γάμους», δήλωσε...

Το μοντέλο - κληρονόμος έδωσε και συνέντευξη για να επιτεθεί εκ νέου στον άτακτο μπαμπά της...
«Δεν πρόκειται να παραβρεθώ στον γάμο. Είμαι πολύ πιστή στη μάνα μου και αρκετά έκπληκτη για το ό τι ο μπαμπάς θέλει να ξαναπαντρευτεί. Θέλω να είναι ευτυχισμένος αλλά δεν θα πάω στον γάμο. Είμαι σίγουρη ότι δεν θα με καλέσει καν. Θα είναι μια μικρή δεξίωση φαντάζομαι. Δεν θα πάω κι αυτό δεν νομίζω ότι σημαίνει πως θα με ξεκόψει από τη ζωή του», λέει η Ταμάρα η οποία ποζάρει σαν Wonderwoman και παραδέχεται πως δεν ξέρει πολλά για τη νέα μητριά της αλλά σίγουρα «δεν θα είναι μια κακιά μητριά».


Η σέξι κόρη του βασιλιά της Formula 1 εξηγεί πως «ήμουν 25 ετών όταν οι γονείς μου χώρισαν και μου είναι δύσκολο να καλωσορίσω μια άλλη γυναίκα με ανοιχτές αγκάλες».

Η Ταμάρα συνδέεται (sic) με τον 38χρονο Ομάρ Κιάμι και θα τον παντρευτεί σε δύο χρόνια, όταν και θα έχει κλείσει τα 30. Η ίδια έχει σκεφτεί τα πάντα για το γάμο της (όπως το 95% των γυναικών, άλλωστε)!
«Όταν πήγα στην υπερπαραγωγή που έκανε η αδερφή μου σκέφτηκα πως είναι ο πιο ωραίος γάμος που έχω δει ποτέ μου. Ετσι θέλω και τον δικό μου»… Λεφτά υπάρχουν άλλωστε.

Για την περιουσία της πάντως δεν ανησυχεί πολύ γιατί η μαμά της πήρε την μισή από την αμύθητη περιουσία του Μπέρνι όταν χώρισαν και οι δύο κόρες του έχουν την υπόσχεση για το δικό τους μερίδιο…

Αυτός θα είναι ο τρίτος γάμος του αυτοδημιούργητου Βρετανού μεγιστάνα (ο οποίος ήταν γιος ψαρά). Με την πρώτη του γυναίκα, την Ιβι, απέκτησε μια κόρη, την Ντέμπορα. Στη συνέχεια παντρεύτηκε την Σλάβιτσα από την Κροατία η οποία ήταν μοντέλο του Armani και ζήσανε μαζί 25 χρόνια. Απέκτησαν μαζί δύο κόρες, την Ταμάρα και την Πέτρα .

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More