Από τον Κύρτσο στον... Πλεύρη! Ο Γιώργος Καρατζαφέρης επέλεξε...


Από τη "δεξαμενή" της Χρυσής Αυγής προσπαθεί να "ψαρέψει" ψήφους ο Γιώργος Καρατζαφέρης!

Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ ανακοίνωσε σήμερα πως, αντί του Γιώργου Κύρτσου που ήταν επικεφαλής στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας στις προηγούμενες εκλογές, επικεφαλής τοποθετείται ο Κώστας Πλεύρης!
Ο κ.Καρατζαφέρης δήλωσε «Χαίρομαι και είμαι σίγουρος ότι χαίρεται όλη η βάση του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού, που ο Κώστας Πλεύρης, παλιός, φίλος, γνώριμος, πολιτευτής με τον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό στις δύσκολες εκλογές του 2004, θα αναλάβει τώρα έναν πρωταγωνιστικό ρόλο.
Θα είναι επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας.
Ο Κώστας Πλεύρης ξέρει να απευθύνεται στους Έλληνες Πατριώτες και ξέρω πάρα πολύ καλά, πόσο τον σέβονται και τον εκτιμούν οι Έλληνες Πατριώτες.
Κώστα "Καλό βόλι" και είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά».
Από την πλευρά του ο κ.Πλεύρης υποστήριξε «Πρόεδρε, σας ευχαριστώ για την τιμή την οποία μου κάνετε και θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι η τιμή αυτή, αποτελεί για εμένα μία ευθύνη να αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις υπέρ του Λαϊκού Ορθοδόξου Συναγερμού, ο οποίος επιδιώκει αναμφισβήτητα το εθνικό συμφέρον και όχι το κομματικό συμφέρον».
'Ετσι, όλο και κάποιες ψήφοι θα μείνουν στο ΛΑΟΣ από την οικογένεια Πλεύρη, μιας και ο γιος που άνηκε στις τάξεις του, μετακόμισε στη Νέα Δημοκρατία... 
Κι έτσι βολεύτηκαν όλοι. ΝΔ, ΛΑΟΣ, οικογένεια Πλεύρη! 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More