Τα δέκα καλύτερα tweets του Σαββάτου...

Ο τελικός του κυπέλλου ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Ατρόμητο, η φυλάκιση των μελών της οικογένειας Τσοχατζόπουλου και διάφορα... καθημερινά, έκαναν το timeline να "πάρει φωτιά"!
από την Τζο Αν Χείλαρη












angelos ‏ @modiangel
Μου λεει η άλλη "βλέπω μπάλα", την ρωτάω "με ποιον είσαι" και μου απαντάει "ΜΟΝΗ". Νταξει. Αυτό το άτομο ψηφίζει.

The_Stranger ‏ @The_Stranger_gr
Λίγο πιο πέτσινο να ήταν το πέναλτι του Ολυμπιακού, θα το φόραγε ο Βαρουφάκης.

Η Βαρδούμπακα ‏ @Tourta_sardela
Να μαζευτούμε όσοι κάνουμε δίαιτα, να συζητήσουμε πόσο πεινάμε κ τα σχέδια μας για την πολλά υποσχόμενη μελλοντική μας καριέρα στο μόντελιν

monksdream ‏ @monksdream
ο Αλιάγας ανεβάζει κάθε μέρα στο instagram τον πύργο του άιφελ. έχω μάθει απ'εξω τις λαμαρίνες του, τον διαλύεις και σε 30' στον συναρμολογώ

everydaygeorgia ‏ @everydaygeorgia
Άκης, γυναίκα Άκη, κόρη Άκη, λογίστρια Άκη, κουνιάδος Άκη, όλοι μέσα. Ποιός διάολο είναι στο μαγαζί;

Tιτανιδης ‏ @Twitanidis
Αν νομιζεις κουκλιτσα μου οτι θα τρεχω πισω σου μια ζωη, να πηγαινεις αργα γιατι ειχα χτυπησει το ποδι μου παλια και με ποναει ο αστραγαλος

Spyros ‏ @salexopoulos
Πάω στο ψυχολόγο να του πω τα χάλια σας.

chu ‏ @harry_ako
Ρε πείτε μου λίγο. Ψηφίζουμε αυτον που θέλουμε να παραμείνει ή να αποχωρήσει; Δεν καταλαβα.

kristi ‏ @kristi_stayaway
Ελπίζω ο τελευταίος από την οικογένεια Τσοχατζόπουλου να κλείδωσε...μην τους κλέψουν ρε παιδί μου τοσος κόσμος ξερει που μενουν

omitsos ‏ @omitsos
Πάντως και κάποια πράγματα που λένε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ είναι σωστά π.χ. αυτά που λένε ο ένας για τον άλλον

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More