Έλτον Τζων: "Έχω πάρει τόση κοκαΐνη, όση και η Γουίτνεϋ Χιούστον"


Σε δύο πράγματα έχουν σπαταλήσει όλα τα λεφτά τους οι ροκστάρς των τελευταίων 50 ετών. Στις γυναίκες και στα ναρκωτικά. Εξαίρεση ο Έλτον Τζων, που χωρίς να θέλουμε να είμαστε ρατσιστές, μάλλον τα
“έσπρωξε” όλα στα ναρκωτικα...
Ο “Crocodile Rock” τραγουδιστής, θαμώνας του θρυλικού Studio 54 στα 70’s, είχε την συνήθεια που έμοιαζε ως εισητήριο για να μπει κανείς στο θρυλικό κλαμπ της Νέας Υόρκης : Ήταν εξαρτημένος από την κοκαϊνη. Σε πρόσφατη εξομολόγησή του, δεν φοβήθηκε να παραδεχτεί τον εθισμό του και  να τον συγκρίνει με αυτόν της Γούιτνευ Χιούστον. “Έχω πάρει τόση κοκαΐνη, όση και εκείνη”, δήλωσε ο Άγγλος σταρ. “Είναι θαύμα που δεν έχω πεθάνει. Δεν ήθελα όμως να έχω το τέλος της Γουίτνευ, παρόλο που θα μπορούσα πολύ εύκολα να έχω καταλήξει, όπως εκείνη”.
Ο Έλτον Τζον, ήταν πολύ καλός φίλος της άτυχης τραγουδίστριας και η δήλωσή του έρχεται μόλις έξι εβδομάδες μετά τον θάνατό της. Οι δυο τους, ακολούθησαν διαφορετική πορεία στο θέμα των ουσιών, καθώς όπως δήλωσε ο ίδιος, το 1990 κατάφερε και νίκησε τον εθισμό του,παραμένοντας από τότε “καθαρός”. “Σε καμιά περίπτωση δεν θα ήμουν αυτός που είμαι τώρα”, συνέχισε. “Δεν θα είχα τον Ζάκαρυ, δεν θα είχα τον Ντέηβιντ, δεν θα είχα πραγματικά τίποτα».

Αν κρίνουμε από την περιουσία που διαθέτει, και πάλι χωρίς να είμαστε ρατσιστές, μάλλον πρέπει στη θέση της «φτώχειας» πρέπει να βάλουμε «γυναίκα» στο γνωμικό «η φτώχεια τρώει τον παρά»!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More