Τα δέκα καλύτερα tweets της Τρίτης.....


"Βγάζω το καπέλο" στο υπέροχο timeline μου... Και σήμερα ήταν όλοι τους απολαυστική και αυτά είναι τα δέκα που ξεχώρισα... Ντραμς παρακαλώ!
 












από την Τζο Αν Χείλαρη

επιτέλους κόλλησα κάτι καρούλια στη γιαγια μου... τωρά θα την πάω βόλτα και θα περιμένω το πρώτο μαλάκα που θα μου πει "αν"

Ίδια ώρα μπάσκετ και ποδόσφαιρο, δύο κομμάτια θα γίνουμε να πούμε; Πού είναι το κράτος;

Ο Παπαμιχαήλ λέει κόλλησε το μικρόβιο της πολιτικής.Να πλένετε τα χέρια σας.

Γυρίζοντας σπίτι, κλώτσησα μια πέτρα πολύ δυνατά, σαν να έφταιγε για τα πάντα και νομίζω πως έλυσα όλα μου τα προβλήματα.

Μια έρευνα διαπίστωσε οτι 6 στις 10 γυναίκες έχουν υποκριθεί οργασμό, έστω μια φορά. Οι υπόλοιπες 4 υποκρίθηκαν οτι δεν έχουν υποκριθεί.

Η ηλιθιότητα δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας, η επιβράβευσή της είναι

Είχα πάει παλιά σε ένα τζαμί κι ένας χριστιανός δε βρέθηκε να μου εξηγήσει δύο πράγματα εκεί μέσα.

-Εσύ πιστεύεις στην τηλεπάθεια; -Όχι βέβαια. Το ήξερα ότι θα το ρωτήσεις αυτό.

Κάποιες φορές κοιτάζω φωτογραφίες με πρώην μου κ σκέφτομαι, είναι δυνατόν να ήμουν τόσο καιρό συνέχεια μεθυσμένος;

Το συντομότερο ανέκδοτο παγκοσμίως: Δύο Γυναίκες καθόντουσαν σιωπηλά...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More