Τα δέκα καλύτερα tweets του Σαββάτου...

Η "ώρα της γης" αλλά και διάφορα της καθημερινότητας έκαναν το timeline άκρως ... funky!!!









από την Τζο Αν Χείλαρη

The_Stranger ‏ @The_Stranger_gr

Ένα ταξίδι στο φως, ένας δέκατος τρίτος θεός κι ένας Πόντιος μπαίνουν σ'ένα μπαρ...

Alexandra Elle ‏ @LexiqueenL

Εμενα παντως,το μικρο δαχτυλακι του ποδιου χρησιμευει για να με χτυπανε καπου τα παπουτσια.

Έναν καημό εχω, να με πάρουν απο την τράπεζα και να μου πούνε ΜΙΑ φορα: - "Aι τζαστ κολ του σέι άι λοβ γιου..."

xristina kanataki ‏ @Xkanataki

Η κομμωτρια μου τραγούδησε μονοκοπανια το νεο cd της Θεοδωριδου.Αν κάνει και η βοηθός πιστολακι Μαρινελλα το γλύτωσα το 50ρι στα μπουζουκια

Μousafiris ‏ @fanourisss

δεν είναι φακός αυτός που πιάνεις μανδάμ #earthhour



SteliosK. ‏ @S__Perfect

-Ρε,με ενοχλει που η κοπελα μου,μου μιλαει συνεχεια για τον πρωην της! -Αυτο δεν ειναι τιποτα!Η δικη μου,μου μιλαει για τον επομενο απο μενα



beatBukowski ‏ @beatBukowski

Αλέξανδρε Πετρίδη, κλείσ'το στόμα σου επιτέλους!



ismini ‏ @isminouta

Κι εκει πού πας να κανεις απαξιωτικο "τστστστστστστς"που εχουν αναμμένα τα φώτα οι απέναντι στο μπαλκόνι,βλέπεις ότι ειναι οι καραφλες τους



Efpraxia Z. ‏ @Efpraxia_Z

Τι σου ζήτησα μωρέ; Να σταματήσουν ν'ασπριζουν τα μαλλιά μου σου ζήτησα και να πλυθούν τα πιάτα μόνα τους! Άλλους τους βγάζεις απ'τη φυλακή.



kostasboz ‏ @kostasboz

Ψιτ,κοπελιά,έχεις λίγο πρόσωπο στο μεικ απ !!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More