Τα δέκα καλύτερα tweets του Σαββάτου...


Η παρέλαση και η αυριανή γιορτή της 25ης Μαρτίου μονοπώλησε το ενδιαφέρον... Φυσικά πάντα θα υπάρχουν και τα αποφθέγματα των ηρώων του twitter!








Από την Τζο Αν Χείλαρη




Το σέξ έκπληξη, είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξυπνάς, εκτός αν είσαι στην φυλακή!

Η μάνα μου τις καθημερινές φτιάχνει καναδυο φαγητά. Για αύριο που έχουμε και γιορτή, έχουμε τυπώσει καταλόγους.

Κάποιος μάλλον έβγαλε βρώμα στις μαθήτριες οτι στις παρελάσεις πάνε και σκάουτερς μοντέλων.

πριν λιγο χωρισα τα λευκα απ'τα χρωματιστα. εκλαιγα απαρηγορητη.

-Τι θα βάλεις το βράδυ;-Tα κλάματα.

Να δεις που το ομολογο που υπεγραψε ο Θεος για την Ελευθερια της Ελλάδας το 21 , το πιανει το Psi.

μια φορά έβλεπα το ποτήρι μισοάδειο και άνοιξα τη βρύση

Τελικα οι ελευθεροι σκοπευτες σημερα στο Συνταγμα πετυχαν κανενα ξεδιαντροπο 10χρονο που εχανε το βημα η τζαμπα η επιστρατευση;

Το αποψινό βράδυ είναι ιδανικό για όσους έχουν πρόωρη εκσπερμάτιση..... Άν αρχίσουν στις 3:00 θα τελειώσουν στις 4:01!!!

Δεν έχω μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου... απλά κάθε φορά που έχω γενέθλια, στέλνω συγχαρητήρια επιστολή στη μάνα μου!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More