Τα δέκα καλύτερα tweets της Παρασκευής.....




























από την Τζο Αν Χείλαρη


Μασερί‏@_ma_cherie
όταν φεύγω με κόκκινο φανάρι και με κυνηγά η αστυνομία,παριστάνω πως είναι η συνοδεία μου.

Αλέξις Γκόλντι‏@evakourni
Φίλη μού πε πως δεν έχει ούτε φμπ,ούτε τουίτερ και προτιμά λέει την ρίαλ λάιφ.Μα τι της προσφέρει παραπάνω μία εφημερίδα

Βαγγεληηηηηηηη!! ‏@eVaN_GiAn
Κάθε άνοιξη κάνω ένα τεστ. Περνάω το δρόμο με κόκκινο για τους πεζούς & αν μου φωνάξει οδηγός: "που πάς ρε χοντρέ", αρχίζω δίαιτα

DimMarg‏@DimMarg
Βαρέθηκα να γράφω "Sent from my iPhone" κάτω από κάθε e-mail που στέλνω, θα πάω να αγοράσω ενα iPhone

iteaflowers‏@iteaflowers
Ζήτησα από μια νοσοκόμα να κάνουμε ακομπλεξάριστο σεξ μέχρι τελικής πτώσεως,άλλα μου το απέκλεισε,ήταν αποκλειστική.

ManoloStath‏@ManoloStath
Τι δουλειά κάνεις? -Μυρίζουν τη μασχάλη μου στο black out

dimitra‏@axladw
κάθε βράδυ τρώω 2 πίτες.δε παίρνω γραμμαριο.κοιτα να δεις που αυτο δε λέγεται μεταβολισμος, κωλοφαρδια λέγεται κ κάποια στιγμή θα τελειώσει!

JA Kyriakidis-Kent‏@Dr_MAD
Έχω μια γνωστή πολύ άτακτη και δε δίνει και δεκάρα. Άσε σου λέω, τζαμπατσούλα

τηλεκονtroll ∴‏@alek_caloria
-καλημερα,θα ηθελα εναν αναλυτικο λογαριασμο για να δω τι αμαρτιες πληρωνω


Παραλίγο να βρω δουλειά σήμερα,αλλά τα χαλάσαμε για 2 κατοστάρικα.Εγώ ζήταγα 200 ευρώ κι αυτοί δεν μού δίναν τίποτα. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More